Aktiesnakken — Oktober 2012
-
Man bør heller ikke komme med noget hvis ikke man kan bidrage
Men igen, så ved du nok en masse om andre aktier jeg ikke aner en skid om, og derfor er du mere end velkommen til at skrive noget om dem for jeg vil da gerne læse dine indlæg 
-
Og så er vi vel tilbage ved topic. Forstår ikke hvorfor du har behov for at angribe aktier og personer hvis du ikke ved noget om dem ligesom du gør med HLF idag og BioP. Skriv da om de aktier du ved noget om !!!
-
Og nu for at tage en 12 måneders søgning på leoloo tråde i "debatten" var der nu heller ikke meget at hente da 90% stadig bestod af brok over andre debatører og ikke nogen nye tråde der viser hvad man selv kan bidrage med.
-
Ja modbevise vil du ikke. Kan godt være du ved en del om bioporto men har fulgt bioporto chatten i godt 12 måneder (og har ikke selv skrevet der længe) og du har ikke kommet med noget? Men man kan godt vide en masse man ikke vil dele ... "jeg går mere op i hvilke nics der skriver hvad, jeg er nok mere personfikseret". Måske du næste gange skulle angribe bolden istedet for manden så

-
problemet er at du aldrig har spillet bolden til mig?Eller til andre jeg kan læse herinde, og alligevel føler du dig hævet til at gå efter mig personligt.. Jeg føler ikke jeg har været nedværdigende overfor dig overhovedet, og dermed gøre det "ulideligt".
-
Men nu må den unge dreng nok hellere få sin skønhedssøvn. Jeg skal nok tænke over at være mere tolerant hvis det er det du ønsker. Men så tænk over at bidrag med noget aktierelateret istedet for alt det negative personfnidder du kun har bidraget med på det seneste
-
kan sgu godt være det er dumt, jeg ønsker ikke at blande mig særligt, -men.. i min optik, og uden at kende sagens omgang, så.. stram dog op Leoloo.. du er bedre end det..
-
Forstår ikke han ikke istedet bruger sin energi på flere super indlæg som denne http://www.proinvestor.com/boards/33069/Rundspoerge-blandt-Bioportos-Distributoerer-
-
Nemlig Hejse. Det er jo et fantastisk flot indlæg fra leoloo. Og netop den stil man kunne håbe han ville holde sig til, for det er sådan noget der hæver niveauet
-
vildt at danske bank skal ud og hente emission nu
-
basel 3 må virkeligt gøre ondt
-
Ja det er vanvittigt aka. De har ikke udbetalt udbytte i hvad 4-5 år? og de har vel ikke tilbagebetalt statslån og lavede også emission sidste år
-
de sender sq nogle penge til Irland

-
jeg mener de har lavet noget førtidsindfrielse, men måske husker jeg forkert
-
Jeg mener de prøvede på det men at regeringen blokerede det fordi de ville have de 10% i rente?
-
-- Nedskrivningerne i 1.-3. kvartal 2012 relaterede sig primært til
erhvervsejendomme i Non-core Irland, shippingbranchen og privatkunder i
Danmark.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind