Aktiesnakken — Oktober 2012
-
elller efter 21 dansk tid. "luk" det er jo ikke åbent

-
-
-
Banker analytikerne hæver 2012 guidiance og giver 2013 guidiance med minimum 10% EPS vækst !!!
-
Det er så vildt at de har 100% i payout ratio siden 2007 !..
-
produkterne aner jeg ikke det store om.Helsekost er ikke lige mig, men aktien ja, den er guld værd
-
Leoloo du er da helt umulig at have med at gøre? har jeg nogensinde skrevet at jeg selv har været vild med produkterne? jeg har bare læst et hav af statistikker på hvor gode de er, og baserede jeg mig på. Og Michael O Johnsen får ikke løn i den orden der. Fuldstændig fatsvagt skrevet. De tjener jo ikke engang 0,5 mia $ årligt ! Han havde en kæmpe løngevinst sidste år pga. aktieoptioner udløb. og hvorfor, fordi han havde hævet marcet cap 1000%.
-
Men igen, at du har et personligt issue med HLF kan jeg ikke bruge til noget. Det er mange mennesker der har med MLM firmaer. Jeg kigger objektivt på firmaet ud fra en investeringssynsvinkel. Og det har været enormt lukrativt !!!
-
Du kan bare skrive valuta !! og min pointe er den samme. Det er jo ligesom med Rajs løn i 2011 der også var enormt høj ifht. 2012. Når aktiekursen stiger 1000% under en CEO, ja¨så bliver deres aktieoptioner jo også enormt meget værd. Det er naturligt !!
-
Men fair nok du har et issue med det. Jeg mener han er hver en $ værd når han kan skabe den enorme vækst og mine aktier bliver $ værd !
-
Det er fair nok du har et issue med MLM. Det har jeg ikke. Du er ufatteligt snæversynet og du er blevet ualmindeligt negativ de sidste måneder her på PI. Det klær dig ikke !
-
Ingen tvivl om at du har et personligt issue, og det lader du så komme til udtryk i et aktiedebat og en børsnoteret aktie. Det kan jeg sq ikke debatere med. For du gider jo ikke debatere aktien men dine egne etiske holdninger
-
Du har aldrig en eneste gang valgt at debatere i mine analyser af enkeltaktier. Heller ikke idag. Og alligevel føler du behov for at skabe dårlig stemning, på trods af at du intet bidrager med selv? kan jo kun gå ud fra du har intellektet til at debatere om aktierne så?
-
"måneder med info og imput på højt plan iblandt mine grove analyser". kan du
ikke finde mine grove analyser?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind