Aktiesnakken — Oktober 2012
-
Sådan er der altid så meget. Hvis EMA siger nej og den falder 50% var det jo klogt gjort. Så lidt PP er aldrig dumt. Især ikke op til altafgørende events.
-
Jeg har da også længe haft lyst til at købe mange flere zeal, jeg tør bare heller ikke inden så afgørende event, men er da glad for dem jeg har. især når de fleste er samlet i kurs 60

-
japans eksport falder med 10,3% i september. S&P advarer mod sænket kreditvurdering af japan http://www.valutanyheder.dk/valuta-kryds/usd-jpy
-
Man bør generelt ikke kigge på om ens aktier i + eller - når man sælger. For så skulle man jo have solgt novo 500 gange i løbet af de sidste par år
-
Har aldrig selv været god til at lave køb og hold på Novo desværre.
-
Jeg gik i folkeskole for 10 år siden

-
Men har da før drillet mine forældre med hvorfor de ikke gav mig Novo aktier i konfirmationsgave
-
Mine får sq spectrum istedet

-
Tør man slet ikke tænke på

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind