Aktiesnakken — Oktober 2012
-
Men derfor jeg udfordrer din logik. Du siger ROE er vigtig for værdiansættelsen. Og når jeg giver dig 2 forskellige selskaber med 2 forskellige ROE bruger du ikke ROE til at regne værdien ud med ?
-
Også selvom det ene tjente flere penge end det andet?
-
Hvad men en virksomhed med EK på 10.000.000 og resultat 500.000 og en anden med resultat 500.000 og EK 50.000 ROE er 5% i den første og 1000% i den anden. Hvilken ville du helst have?
-
Lad os sige begge kostede 15 mio ?
-
Eller begge kostede 5 mio ?
-
Investor1989 - opfindelseshøjde var måske et forkert ord, hvis man dermed kun tænker patent. FDA og EMA kigger jo ikke på den slags, men på hvilke forbedringer Lyxumia har i forhold til eksisterende behandling - og her skal du bidrage med noget nyt. Det er også hvad visse folk i artiklen henviser til, at Lyxumia ikke bidrager med noget nyt. Jeg er stadig aktionær skal det lige siges!
-
Men jeg er enig i at du vil kun betale for EK hvis EK har en ordentlig forrentning dvs. ROE.
-
Selv tak. Vi snakkes
-
Men sukker jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle bidrage med noget nyt. 1) anden dosering end byetta og bydereon dvs. nyt 2) Langt bedre effekt end victoza ovenpå basal insulin dvs. nyt. Og så har de klaret ny overfor alle 4
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind