Aktiesnakken — Oktober 2012
-
jeg tror man kan regne med 6-8 kurspoint ved fabrikken, altafhængigt af om vi kun vil tale cash eller dynamisk besparelse..
-
der er allerede 15 mill Velo t-retter til salg til 1 øre, men der er ikke rigtig gang i handlen...endnu he he
-
det går ingenlunde galt, men det kan godt gå hen og bliver dyrt. men det her må vel være den sidste?
-
De har ikke kun garanteret deres egen andel. De har også garanteret at tegne alle dem de øvrige ikke vil tegne
-
hvis man skal forsvarer sin ejerandel
-
66% udvanding sidst. 33% denne gang?
-
Så emissionen skal nok blive fuldtegnet. Aka, om det er den sidste afhænger af 2 ting. 1) hvor hurtigt vil salget rampe op 2) hvilke milestone har de i deres partneraftale. En godkendelse vil jo først falde i slutningen af 2014/start 2015 , så de har altså driftsudgifter i 2,5 år endnu, end salget starter
-
De har jo selv udtalt det koster 300 mio. kr blot at bygge egen salgsorganisation op i USA
-
Nej jeg har fået 8 for hver af mine, så udvandingen bliver meget større
-
det vil koste 3 øre at købe en aktie til 35 øre! da du skal bruge 3 t-retter for hver, så det....
-
Man skal vel kun kigge efter 1 ting. Salg af lumia telefoner
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind