Aktiesnakken — Oktober 2012
-
88 virker bare som en svær skalp at lukke over har jeg (en mavefornemmelse) af. Tror vi skal have events først.
-
gaering lom. gearing
(ps. ironi) -
SPPI har et problem med at Raj mangler at sælge 500.000 aktier samtidig med at volumen er lav.
-
Jeg ville ønske han solgte samtlige 500.000 direkte til buyback programmet så vi kunne få det ud af verden og komme videre
-
88 blown away
-
Jeg solgte nogle igår i 12,43 da jeg så der blev lagt en slagsblok i 12,44 på 50.000 stk. (som jeg gætter er Raj). Det gode er at der er option udløb i denne uge (oktober optioner) ... Det var efter oktober optionsudløb sidste år den virkelig tog fat og steg 100%
-
SEB wealth management er da lige kommet ind i kampen med netto 10K
-
Mener jeg
-
jamen de skal være velkommen
-
jeg er overrasket over at vi er i 88 allerede
-
de skal passe på med at presse den op
-
synlig
salgssiden er nu historisk lav
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind