Aktiesnakken — Oktober 2012
-
Jeg tror at når analytikerne ikke tilskriver duobody mere værdi, så er det fordi Unibody blev presset for hårdt op i equity storien
-
I knew it
-
så kan vi godt lukke markedet. Passer gaden. Der er ikke mer at se her
-
Jeg ka ta det! Pas på jeg ikke vækker dig allerede idag
-
enig med dig i det aka. Men duobody har jo allerede bevist langt mere end unibody allerede. Men jeg tilregner nu heller ikke duobody det vilde endnu. Vil gerne se det første stof komme frem først. Altså nogle af de mange programmer blive til reelle stoffer.
-
jeg synes hele tiden der har været et kæmpe mismatch mellem hvad pharmaindustrien investerede i genmab og hvad analytikerne sagde det var værd
-
men får vi duobody aftaler med en 5-6 selskaber (pt. 3) så kan det altså om 2-4 år begynde at blive rene milestonesmaskiner hvis bare en mikrodel af de programmer bliver til noget
-
Når GSK hælder milliarder efter milliarder efter Arzerra er det jo ikke for sjov
-
de skal have nogle sælgere til at titte frem
-
Endnu mere positivt er at det er nordnet, danske mv. der sælger til udlandet
-
ja...det er desværre private der sælger ud, ligesom i 40´erne
-
Udbudssiden er mega tynd
-
men hvor forsvandt de ca. 10K i 83-83,45 hen?
-
skræmmeblokke

-
Man så det jo også dengang carnegie købte op, at der lå store skræmmeblokke højere oppe der aldrig var reelle
-
nej de lå for tæt på tror jeg. Så er det en mindre nørd der er igang måske. Nu handlet i 83,75. Jeg går til frokost
-
hvornår var det bob skulle vækkes?
-
de skal ikke rydde 85, så bliver det trist opefter.
-
ring til sælgerne. mr market går på 1 ben
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind