Aktiesnakken — Oktober 2012
-
men jo jeg tror hele kontantværdien så aktiveres i kursen
-
Tror også mere det er aspektet at de fremtidige udgifter bliver formindsket
-
men det er jo rigtigt som jeg tror du sagde tidligere idag, at det jo ikke har den betydning idag som det har haft givet deres stærke cashposition
-
samt det psykologiske aspekt i at det eneste spøgelse fra Lisa tiden så er væk
-
zaluuuutuuuuuumuuuumaaaab
-
sidste spøgelse fra lisa tiden er væk*
-
Mener nu ikke Zalu er et lisa spøgelse. Det er baret et produkt de ikke ramte plet. Det kan ske for alle. Genmab kan jo ikke ramme hver gang
-
Lad os se når DAHANCA resultaterne kommer i 2013 om Zalu er til noget eller ej

-
ja du har et.
-
ret
-
det ville være lidt en joker, hvis den kommer tilbage i spil.
-
når drenge så røg den i 83 med alt jeres hypr
-
aka når jeg mener kommer i spil tror jeg det bliver en partner der vil udvikle Zalu mod mindre indikationer. Og hvor milestones og roalty pakke ikke ville blive god. Men det er jo altid bedre end at stoffet bare dør på bogen i genmab
-
nok en aftale ala den lille en vi så tidligere i år, dog satdig lidt bedre vil jeg tro
-
ja det er meget bedre. Den er jo totalt afskrevet.
-
hvis der skal veksles 50K+ idag så skal de begynde på telefonerne snart
-
den ser lidt tynd fed ud i 83-83,45
-
Vi rammer årets high i denne uge med test af 88 på fredag

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind