Aktiesnakken — Oktober 2012
-
iøvrigt omkring Rituxian. Jo mere salg der, jo bedre for Genmab. Jo mere rituxian, jo mere refrac, jo mere 3rd line
-
Det er alt andet lige også bedre at Rituxan udvider markedet så meget som muligt inden Arzerra skal ind og konkurrere... For da ryger Rituxan jo af patent
-
jeg er på vil holdet. men ikke i denne uge
-
så du må gerne melde hvad du får ud af det
-
lækkert tak. Vi skal gerne snart over year high
vi er tæt på -
det kan meget vel komme i denne uge
-
Synes den viser fin styrke, så når J&J åbner op for planerne, så skal den nok komme derudaf ! Er lidt mere spændt på GSK og autoimmune planer, hvilket jeg håber der kommer mere om i forbindelse med salgstal og regnskab. Fabrikken ryger er jeg ret sikker på - det er bare et spørgsmål om pris !
-
og så er der jo salgstal
-
prisen bliver jo også mere og mere irellevant vedrørende fabrikken. For når de bruger 2-3 mio. $ i kvartalet på at holde den kørende er det jo reelt et beløb der skal lægges til salgsprisen for hvert kvartal det går længere med at sælge den.
-
Altså for at holde os status quo mht. cash fra fabrikken
-
ja jeg tror også den er solgt i dette kvartal. men tempo fugi
-

-
nu blev 82,5 ihvertfald taget ud
-
me neither
-
82,6 - 82,75
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind