Aktiesnakken — Oktober 2012
-
De får lastet godt med kapital op. Men de skal jo også bruge kapital indtil H2 2013 hvor de får de novo resultater og så indtil H2 2014 hvor de kan få svar fra EMA og FDA. Så først i 2015 i starten de kan forvente den første gang i salget mv. Så spørgsmålet er om kapitalen er nok? Jeg rører ikke aktien foreløbigt
-
De får efter emissionen 1,65 mia. udestående aktier. til 0,35 i kurs svarer det til en markedsværdi på 578 mio. kr.
-
Eksempelvis det dobbelte af hvad TopoTarget værdiansættes til pt. bare for at sammenligne
-
Ja samtlige tegningsretter går nok til Novo m.fl.
-
Og med et burn på 270 mio så skal der hentes flere penge inden de tjener nok ?
-
Burn bliver jo reduceret en del i H2 2013 når de novo studiet er færdigt.
-
Så skal de blot vente på myndighedsgodkendelser
-
men skal dog bruge penge på at forberede og opbygge salgsstyrke i USA
-
Der er dog nok også milestones til dem ved en MAA og EMA godkendelse
-
Erik Damgaard igang igen: http://borsen.dk/nyheder/it/artikel/1/243417/erik_damgaard_tilbage_med_nyt_it-eventyr.html
-
De glemmer så bare at nævne at NG Online Trading ApS som har rettighederne til Straticator allerede er konkurs
-
er det ? vildt nok
-
Mener jeg at have set, men kan ikke finde det nu. Der er dog stor negativ egenkapital ultimo 2011 og ingen likvider
-
Lige lidt om Belinostat i Europa: http://medicoinvestor.com/belinostat-har-stadig-lang-vej-i-europa/
-
nobelpris i economic sciences prize 2012
http://www.nobelprize.org/nobel_prizes/economics/laureates/2012/ -
KMD solgt til amerikansk kapitalfond http://borsen.dk/nyheder/investor/artikel/1/243439/kmd_solgt_til_amerikansk_kapitalfond.html
-
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind