Aktiesnakken — Oktober 2012
-
Orphan drug er da ihvertfald en lidt nemmere vej. Så klart positivt.
-
Ja enig aka. Nu må du ikke sammenligne Orphan drug med en SPA. Stor forskel. Orphan Drug er bare vejledning mv. og mulighed for høje priser. Jeg ser det bare ikke som nogen kursbasker da en godkendelse i Europa er mange mange mange år væk
-
Så hellere køberne kom igang i genmab igen
-
Du læste miner tanker for det var lige det jeg var på vej ud i.
-
81,7 er da rigtigt fint
-
Det er stadig i minus

-
Nu er der også budside i 82. Så tror faktisk vi skal videre op og teste enten toppen i 85 fra dagen for daradealen
-
Eller måske emissionskursen i 88
-
i denne uge
-
Vi skal nok ramme omsætning på over 100k før der løftes for alvor, ihvertfald uden news
-
tja når der ingen sælgere er kan den godt løftes uden omsætning
-
afhænger af tålmodigheden hos køberne
-
True
-
Men det er jo mest køberne der skal presse på.
-
Jep. Det ser lidt tyndt ud idag.
-
Det er som om de vælger nogle enkelte dage og siger, her er vi aktive.
-
ja eller også er det bare simpelt at det er enkelte kunder der drypvis kommer ind og vil have 50K-100K
-
men den ser stærk ud fordi sælgerne er rimeligt stålsatte
-
Ja kan sagtens ske. Det gode er vi kan få events hvert øjeblik
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind