Aktiesnakken — Oktober 2012
-
der er ALDRIG noget der er endegyldigt
-
Nix. Dårlige CLL Fronline data og så kan alt vende.
-
jeg skal heller ikke være tungt inde over de data
-
der er ikke rigtigt læst meget arzerra ind i kursen, så mit gæt er at kliniske data vil der ikke blive reageret så kraftigt på længere
-
NHL gav jo nada opdad
-
det bliver helt afgørende imorgen om de store skal igang igen. Hvis vi skal veksle over 100K om dagen, så vil den gå op
-
det er ikke nok til salg
-
Q2 2013
-
heller ikke mine overhovedet

-
De langsigtede jeg har fra kurs 40 skal jeg reelt "aldrig" ud af
-
Så har jeg en hel del som jeg trader herunder CFD'er, som jeg eksempelvis tog før dara dealen mv. og som jeg nu har taget igen i 72 og i 81 pga. teknik. De positioner kører jeg altid med SL på. Brydes 88 skal jeg nok have flere af dem. Og skal nok have få af dem henover CLL Frontline data mv.
-
De langsigtede vurderer jeg jo ud fra FA. Og så længe de præsterer på FA siden skal jeg aldrig af med de lange.
-
hvis du har misset vores nyhedsbrev, så kan du nu melde dig til via Facebook http://www.facebook.com/ProinvestorDenmark/app_100265896690345
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind