Aktiesnakken — Oktober 2012
-
fedt. god tur
-
Og så fik genmabledelsen lige nu warrants
-
de plejer altid at udstede dem for højt oppe

-
Gid hun ikke havde sagt det. Jeg orker ikke en tur in the blue sky igen. Vil have 20% på bunden. No hassle
-
Tænker mere når de igen så småt begynder at drømme om noget større, at man så holder benene på jorden hele vejen. Det tror jeg og i mine øjne fornuftigt nok, at de eksempelvis vil gå langt eller hele vejen sammen med Seattle Genetics med deres ADC stof.
-
Nu skal de bare eksekverer i kernen.
-
Kan vi nu ikke bare tage det roligt og få det arzerra bonget ud på markedet. Og så lave en masse lukrative tidlig studie deals. Dont take your love to town Jan!
-
Aka der går jo en del år før det evt bliver aktuelt og på det tidspunkt sælger Arzerra forhåbentlig markant bedre - og Dara kan i princippet være på markedet ligeså. Hvis realiteten er dette, så er det vel et naturligt skridt, men der er jo lang lang vej endnu.
-
Nu har de jo gjort det så fint. Hele klinikken er lejet ud. Giv os loge nogle kvartaler hvor jeg kan finde ud af det hele

-
Stille og rolige regnskaber med +1 mia på bogen. En vicevært i bredgade. En lille croissant og en cappucino
-
Kan I huske "egen salgsstyrke"
-
Vi sendte den 15% op den dag de købte fabrikken...
-
Tro mig
-
Det bliver jeg aldrig træt af. Jeg kommer til at sidde her som en anden novo tosse
-
Bare giv mig arzerra i de nye indikationer. I kan have pharmadrømmene for jer selv

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind