Aktiesnakken — Oktober 2012
-
BioPorto og QCOR har været undtagelsen
-
ja lige så snart der går legal i det, så er det god skik at holde sig langt væk
-
man gider jo ikke at ens investering bliver afgjort af en jurist
-
Gen er da lavomsætning i denne uge
-
Skal vi ikke over 80 mon ?
og får jan ikke snart skudt den fabrik afsted. sidste CC lød det som om det var tæt på -
ja der er stilhed lige nu
-
den skal have en news at gå over 80 på
-
Jeg har en mega våd drøm om at nå 100 mio $ i omsætning i Q4

-
Næste års bundlinje bliver 2,5-3 i EPS pr. aktie
-
det lyder godt. Hvad med q3?
-
Kommer an på hvordan de indreger Allos købet, aktiverer udgifter, skatteaktiver og alt det shit, har jeg intet overblik over, så kan ikke rigtigt estimere bundlinjen. Men håber på minimum 60 mio. fra Fusilev, 10 fra Zevalin og hvis de indregner Folotyn for hele Q3 så minimum 10 der også
-
Det er lidt konservativt mht. Fusilev som solgte 56 sidste kvartal. Drømmer om noget ala 65-70 stykker. men under 60 bliver jeg direkte skuffet

-
tak. det er en god strømpil
-
intel har efterhånden fået en del smæk efter sidste q, men jeg kunne godt tro at den skal have mere
-
men vær opmærksom på næste q
-
ja det var faktisk overraskende. så får vi måske attacket på 80 inden news?
-
det ville da være ok
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind