Aktiesnakken — Oktober 2012
-
Morning
-
kom nu bare med en aftale på 500 mio.
-
Der er jo ingen penge i aftalerne når de er non eksklusiv rune

-
Jeg synes markedet ser godt ud. Ikke megen holden vejret inden jobrapport
-
Tillykke
-
Jeg tror bare der bliver non event i den indtil de novo resultaterne kommer i Q3 2013 , og tror den vil lave signing til kurs 0,2-0,3 til den tid.
-
Ja. Enig. Men som du selv bemærker ovenfor dejligt at se dansk biotek i comeback
-
Det er også det. Vi har altså haft en del succeser i 2012 med især genmab og zeal , men også Veloxis nu og Belinostat har jo vidst nogle positive taker
-
takter* - Så det går den rigtige vej
-
Mangler vi bavarian der for alvor skal stemple ind. Exiqon også
-
Hvad siger din ta til genmab idag? Skal vi teste 79?
-
Synes det ser lidt stille ud
-
Ja bava har jo den amerikanske ordrer og exiqon har lige svaret henning fint i debatten...så der er noget der kan gå hjem for de 2
-
Hvis sælgerne i genmab er meget standhaftige idag så tror jeg måske godt den kan gå over 80, hvis jobtal er gode
-
Men det er ren spekulation
-
Luk over 80 er det jeg kigger efter vedrørende TA
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind