Aktiesnakken — Oktober 2012
-
us er ikke så dyrt som det var engang
-
jeg tror ikke jeg vil mere
-
på et patentslagsmål
-
Turkiet angriber mål i syrien som respons
-
Masha nævnte noget lignende for længe siden. Den gang skete der ikke videre, og man læste ikke en gang om det. Mon ikke der sker lidt mere denne gang, det kan ikke blive ved med at gå ubemærket hen. Spørgsmålet er nok, om det kan destabilisere regionen. Vi kan risikere, at det påvirker markedet, men lad os se.
-
det kan blive ret alvorligt også med kurderne
-
Ja, dem havde jeg ikke lige med i overvejelserne. De findes vel også i rigt mål i såvel Iran som Irak. Irakiske kurdere kan vel være fristet til, at udnytte den tiltagende politiske uro, forårsaget af den faldende rial, som på hukommelsen er fladet 80% det sidste år.
-
Det er iøvrigt derfor jeg er lidt nervøs for investering i DNO
-
godmorgen
-
godmorgen
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind