Aktiesnakken — Oktober 2012
-
Det var mer eller mindre allerede indregnet i kursen,da det har været kendt længe at en sådan løsning var eneste redning,og så var vilkårene en anelse bedre end ventet !
-
Dog mener jeg selv at den er overvurderet ved denne kurs,ud fra vilkårene,gælden skal stadig tilbagebetales,og kursen omregnet er nu ca 80% under kusen damdet gik rigtigt godt og det er for meget ,der er stadig et stykke vej til de viser overskud
-
jeg ville helt sikkert tage profit hvis jeg havde den i Torm
-
-
nye data fra zealand kommet
-
Ikke rigtigt.
-
Vi skal bruge godkendelsen fra EMA før den kommer til at stige væsentligt tror jeg
-
genmab går meget pænt
-
WK data? får vi nogen I89??
-
For Fusilev ja

-
we want arzerra
-
mht. Arzerra kan jeg jo godt lide at vide mere end jer andre, selvom jeg faktisk ser arzerra salget som irellevant for aktien pt.
-
let me be the judge

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind