Aktiesnakken — August 2012
-
Golf,nej jeg havde også forventet at vi kom op rundt de 88 ,særligt nu da jeg mener at tilliden til Genmabs ledelse er bygget godt op på et reelt fundament. Men mr. Market er uforudsigelig,og der må være nogen som ikke helt ser de værdier som vi ser,siden de er villige til at sælge under eller omkring 80 . Men alligevel tror jeg at det kommer at blive til til en kurs over 88 indenmfor den nærmeste tid. Arzerrasalget skal,nok gi en god grobund frem til nye indikationer kommer med !
-
det tror jeg ikke. Jeg tror vi vil se den i 100 ret hurtigt.
-
også i år
-
Det er utroligt,men videoeffekten er ubønhørlig,Gen går week-enden i møde med et minus !!! Ellers,et godt initiativ du gamle

-
De 300 kurspoint (ca) med 44 eller 50 millioner aktier(pyt med det) skal blive en fornøjelse at regne ind på kontoen !! Euforien er bygget på et solidere fundament nu,end da arzerrasalgstalsprognoserne brød gennem lydmuren ..... !
-
Er aka Jens Brixtoftes reinkarnation? http://www.youtube.com/watch?v=vq0HK45ukwc
-
jeg er ked af det drenge. Den er sikker hver gang
-
Ja,men man skal også gi dem der vil supplere enmchance !!
-
En chance !!
-
ja mr. market er gavmild
-
224K omsat idag
-
Mmmm,skal vi tilbage i C 20 ??
-
robust er ordet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind