Aktiesnakken — August 2012
-
Mumtaz - for mit vedkommende er langsigtet i første omgang Q1 2016, tror jeg ! Så kender vi resultatet på 5 registeringsstudier for Arzerra, Vi ser Daratumumab udfolde sig og vi ser det/de første DuoBody antistoffer i klinik, hvis alt går vel !! Alt muligt kan ske undervejs, men synes det er et fornuftigt holdepunkt - der kommer helt sikkert en del op- og nedture undervejs

-
Vi stiger vel slet ikke nok på de nyheder her?
-
så får de jo også CC med
-
@runski: Det er jo en klassisk fejl at slippe ud med skindet på næsen når man endeligt går i plus. Så kan man følge himmelflugten fra
sidelinjen -
Plextoren >> det var helt sikkert en enlig mor med 5 børn uden mad, der købte dem

-
Det har jeg gjort et par gange med Novo.
nu sidder jeg på hænderne.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind