Aktiesnakken — August 2012
-
Vil nok sige både og... Men i bund og grund også fordi jeg er så glad for Spectrum som jeg er. Så når Topo er knald eller fald og resultaterne alt andet lige også vil påvirke SPPI, føler jeg ikke behov for at spille dobbelt op på Belinostat
-
Genmab har vidst toppet for nu. På vej under 68
-
Hvis ikke det var fordi der lån en daradeal indenfor et par måneder ville det være godt PP tidspunkt.
-
den er også steget meget
-
Ja. Spørgsmålet er bare om det går ligeså hurtigt ned som op
-
Lukkede en enkelt CFD idag. Har dog stadig 3 pæne tilbage. Men lidt PP og penge i depotet skal man aldrig kimse af
-
jeg tror ikke der vil være så meget salgspres folk har vel positiioneret sig for daradeal
-
Ja men CFD er jo gearing. så når man har nogle meget gode %'er på 4 af dem som er forholdsvis store, så syntes jeg tidspunktet var OK til at lukke den ene
-
ja enig
-
Hvordan tænker du på pete
-
Altså har før haft eksempelvis 200.000 i kontanter og 100.000 i CFD'er. I så fald kan man selvfølgelig godt sige at de ikke er gearede. Hvis det er det du tænker på
-
Hvorfor afholder Topo egentlig ikke CC? har de ikke altid gjort det?
-
Genmab falder da alligevel noget nu?
-
omsætningen er lav. Det må være de private der tager noget profit men altså det er udramatisk i mine øjne
-
Ja 71 var for stærk
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind