Aktiesnakken — August 2012
-
Sukker dine gæt er altid negative gæt vedrørende Topo. Har ikke selv aktien, så behøver ikke forsvare den, syntes bare det er at overfortolke i enorm grad, hvilket du selv var meget imod folk gjorde inden CUP dataene.
-
@golfhouse - hvad er det for en kommentar at komme med. SPPI er steget flere 100% siden jeg første købte dem, så nej de falder ikke kun. Jo hvis du er daytrader !
-
Den væsentligste forsinkelse i PTCL studiet var jo rekruteringen, hvilket SPPI fik styr på da de overtog det.
-
Som skyldes at både Folotyn og Istodax også rekruterede der! Du har haft flere negative gæt vedr. Topo på EI som heller ikke har holdt. Vedr. omstrukturering mv. Jeg siger ikke alt ser ud som det skal. Siger bare at det er rigtig farligt at overfortolke de signaler du får. Ligesom man ikke skulle overfortolke forsinkelse i CUP som gode data mv.
-
Men SPPI vil holde en CC vedrøende Folotyn når købet går igennem næste uge. Der vil de uddybe deres planer vedrørende Folotyn mv. så spændende at høre ifht. Belinostat
-
Jamen vi rammer jo alle forkert jævnlig i disse gæt - naturligvis gør vi det. I mine øjne handler investering om at fortolke det der står mellem linierne, så det er hvad jeg gør konstant - jeg retter mig ikke efter hvad biotekselskaberne selv siger, for så er alle en guldrandet forretning !
-
-
Topo er skam heller ikke noget for mig
Det er jo knald eller fald - så ligesom at spille lotto 
-
Vil nok sige både og... Men i bund og grund også fordi jeg er så glad for Spectrum som jeg er. Så når Topo er knald eller fald og resultaterne alt andet lige også vil påvirke SPPI, føler jeg ikke behov for at spille dobbelt op på Belinostat
-
Genmab har vidst toppet for nu. På vej under 68
-
Hvis ikke det var fordi der lån en daradeal indenfor et par måneder ville det være godt PP tidspunkt.
-
den er også steget meget
-
Ja. Spørgsmålet er bare om det går ligeså hurtigt ned som op
-
Lukkede en enkelt CFD idag. Har dog stadig 3 pæne tilbage. Men lidt PP og penge i depotet skal man aldrig kimse af
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind