Aktiesnakken — August 2012
-
Men i så fald er det jo også bare endnu mere genialt den ændring Jan fik lavet
-
de fik rigtig mange penge upfront for et område som GSK måske er måske ikke er interesserede i, men ihvertfald er meget langsomme med
-
aka jegudledede sådan set en forward PE ud fra nogle "alt andet lige" betragtninger. Jeg tog det nuværende forhold mellem EBITDA og overskuddet og førte det over til den forventede EBITDA for 2012 og derfra vurderede jeg at bundlinjen evt. kunne være ca. 21-22 mDKK i 2012
-
hvad synes du om den måde at gøre det på? den er måske noget usikker? men ´forresten har jeg regnet en KIV for trifork til 4,7. det er lidt højt, men potentialeti selskabet er jo også enormt, men er dette måske allerede regnet godt ind i kursen nu ?
-
Lidt langsigtet SPPI
-
-
lidt zealand også
-
-
tak for update sukker
-
Q3 regnskabet bliver jo også spændende med det såkaldte storsalg til Kina og Brasilien mv.
-
upss. forkert site

-

-
Aka de Q&A sessions i kører løbende med Genmab, får i ikke sådan nogle med andre selskaber også. Især nogle af de små danske interessante som BioPorto og Zealand mv.?
-
godmorgen
-
Morning
-
Godmorgen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind