Aktiesnakken — August 2012
-
tjaa både og runski. Jeg forstår godt pointen og den er nok rigtig. Der skal bare genkøbes med det samme bagefter
-
jeg tager også 50% PP på daraaftalen tror jeg (alle CFD'erne som jo er gearet) og så lader jeg de lange ligge.
-
Jeg vil overveje at sælge lidt GEN i 174, der runder jeg 200%, resten
må gerne stå til vi får udbytte! -
Sådan Mads.
-
det er klogt nok at gøre. Jeg vil iagttage den størst mulige grådige approach hvis casen bliver ved med at udfolde sig. Jeg vil hellere købe end sælge lige nu. Men jeg har ikke råd til nye sutsko så
-
den har jeg tabt
-
jeg åbner også nye CFD'er løbende pt. lige indtil aftalen kommer
-
eneste risiko ved den strategi er hvis den falder meget inden aftalen. men den har været god indtil videre
-
bare pas på. tænk på din risiko hele tiden.
-
I må tillade en gammel mand en lille fantasi i en parantes her til aften. Det Celgene obligationslån ikke....det er altså farligt dejligt.....
-
hvis jeg får ret så mødes vi i tivoli!
-
hahaha. too late.
-
mht velo emission så har det været ventet de skulle ud at rejse et pænt stort beløb. Og denne gang ser det da heldigvis ud til ejerne novo og LB tager noget mere hensyn til de private. Sidst lagde de kursen 69% ned på emissionen. Denne gang bliver dete max 38%.
-
Så det er trods alt klart fremskridt. De kunne dog stadig godt have valgt at lave emissionen med endnu mindre rabat. Så de er ikke helt i mål endnu hvad angår de private investorer
-
jeg tror de eksisterende private aktionærer har et andet syn på den sag
-
jeg tror mange giver op den her gang og at LFI og Novo kommer til at tegne langt flere aktier end deres "ret"
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind