Aktiesnakken — August 2012
-
jeg rører den ikke før jeg har set de novo resultater.
-
de har en SPA på 3002 studiet. Så det betrygger mig lidt hvis dataene opfylder SPA'en - men den tid den sorg. det er først sidst i 2013 de data kommer. kursen kan være meget lavere til den tid. men jeg følger aktien intenst
-
leloo først skal de også lige køre 2 år før de får en godkendelse. afslutte 3002 studiet og uarbejde MAA og NDA som også er dyrt .. så hvis ikke en partner kommer kan de sagtens risikiere yderligere en emission inden de er færdige
-
må jeg spørge hvad grunden var til du købte sidst?
-
det er nok godt at reflektere over? hvad gør du så nu. Går du 100% med - overkøber du eller afventer du?
-
haha

-
har ondt af dig. håber ikke det er mange penge
-
ja så gør det intet.
-
det bliver nok ikke så slemt denne gang, men 1:3 kommer vi nok ud i
-
og det er så 2. gang de laver det nummer på de private
-
Novo og LFI er jo totalt ligeglade. For dem er det småpenge. så selvfølgelig tager de det her hele vejen
-
2,5 før salget begynder endnu så tror der kommer en til
-
det er insane det de har gang i
-
jeg kan ikke lade være med at sidde at grine af det. selvom jeg seriøst har ondt af de mange investorer der udvandes gigantisk igen igen
-
fuck de sviner også Velo inde på AI
-
telekonf kl 8. Så fuck jer og stå tidligt op
-
Det er da dejligt. så kan man hører den inden markedet åbner
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind