Aktiesnakken — August 2012
-
og udsætter maa til 2013
-
gigantisk udvanding. over 1 mia nye aktier udstedet. idag 455 aktier udestående
-
den kommer til at falde til 0,35-0,4 imorgen må være mit bud
-
kan på ingen måde anbefale den aktie før der foreligger de novo resultater midt i 2013
-
Hvis man er lun på biotek, så skulle man måske overveje den. Hvis Novo springer på, så må de have en forventning om, at de har nogle lækkerier i posen, som blot skal modnes. Novo har penge nok til at tage et tab om nødvendigt, så de går formodentlig kun med, fordi de forventer et udbytte.
-
1.350.000 nye aktier vil bestyrelsen anmode om at udstede
-
LFI og Novo garanterer emission dvs. de køber alle tegningsretter de øvrige aktionærer ikke vil tegne. da positivt
-
men de kunne næsten afnotere lortet istedet så stor del de kommer til at eje
-
jeg havde set denne emisssion længe (postet på EI flere gange).
-
jeg rører den ikke før jeg har set de novo resultater.
-
de har en SPA på 3002 studiet. Så det betrygger mig lidt hvis dataene opfylder SPA'en - men den tid den sorg. det er først sidst i 2013 de data kommer. kursen kan være meget lavere til den tid. men jeg følger aktien intenst
-
leloo først skal de også lige køre 2 år før de får en godkendelse. afslutte 3002 studiet og uarbejde MAA og NDA som også er dyrt .. så hvis ikke en partner kommer kan de sagtens risikiere yderligere en emission inden de er færdige
-
må jeg spørge hvad grunden var til du købte sidst?
-
det er nok godt at reflektere over? hvad gør du så nu. Går du 100% med - overkøber du eller afventer du?
-
haha

-
har ondt af dig. håber ikke det er mange penge
-
ja så gør det intet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind