Aktiesnakken — August 2012
-
en Dara deal vil virkelig give ham troværdighed
-
de har opjusteret hvert kvartal i hvad 4 kvartaler? Kudos Eatwell
-
der er bare ingen sælgere.
-
jeg er bange for at vi skal igang med 70 medmindre folk begynder at sælge
-
må da være mega irriterende at have en stor pengepung, være interesseret i en aktie og bare ikke kan købe fordi ingen vil sælge
-
de har jo tid nok vil jeg mene. Dara kommer vel ikke lige indenfor en måned
-
det må alligevel være relativt svært at sende den over 70 lige nu.
-
Svært med Dara - tror bestemt Genmab slår til, når de får den rigtige partnere. Ingen grund til at trække i langdrag. Hvis mulighederne er der i monoterapi, så er det bare om at komme afsted før andre antistoffer dukker op. De skal gerne holde Morph og Im/SA bag sig - det gælder sig om at sætte sig på guldet før de andre får chancen.
-
Ja og det er faneme et straight answer
-
kan I huske blokken i kurs 200 på 100.000 styk
-
den har jeg stadig mareridt over
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind