Aktiesnakken — August 2012
-
Jeg synes nu det er pænt interessant om det stammer fra Thea eller det blot er nogle bud på MI. Jeg mener også det er af kæmpe stor betydning. For det eneste tal vi reelt set har at forholde os til er de 50% margin hun har sat. Så derfor vil en højere cost pris jo betyde en højere indtjening.
-
og en lavere cost pris gør det så langt mindre interessant
-
der er mange faktor til forskel om vi bruger 2-3 kr/10 kr og 50% margin eller 90% margin. Det er store tal vi så snakker om
-
Ja det er altafgørelden tal
-
bioporto er nok en af de aktier der har været mest hypet gennem årene. Og det har ikke været sundt for selskabet og kursen. For den har været sat op til den ene skuffelse efter den anden. Det vil være meget bedre hvis man prøver at være lidt mere konservative fra investorenes side. Så kan man altid på et senere tidspunkt skrue op for optimsen
-
Jeg bruger 50 kr i salgs pris per test og 50% går til distributør. 50% margin betyder da cost pris på 12,5 kr og altså db på 12,5 kr per test
-
leoloo det kommer helt og aldeles an på om distributøren kan bevise at den ekstra udgift brugt upfront giver besparelser på det smme elelr mere over det længere forløb. Der har været et par enkelte mindre studier der viser det. Vi afventer nogle større studier der endegyldigt beviser det
-
Hvis/når den slags data kommer ud så vil det gøre salgs arbejdet ganske meget lettere. I hvert fald i EU
-
Ikke endnu. Tjekkiet arbejder på at indføre det som rutine diagnostik. Det vil naturligv betde rigtig meget hvis lægerne automatisk skal bruge teste i xxx tilfælde.
-
I Frankrig pågår der et stort klinisk studie der måske også kan lede over til det. Men ellers så skal vi nok et par år længere frem inden det sådan bliver mere normen at bruge testen på et bredt snit af sygehusene
-
godt indspark trold.
-
p.s. læg mærke til at der blive gået til volumen nu i genmab
-
der er omsat 40K indenfor 15 min. 2x day volume
-
hvem køber?
-
er de ikke konk? hahaha
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind