Aktiesnakken — August 2012
-
Nogle gange skal der kun 10-20 K til - andre gange flere 100 K
-
bioporto er stadig mere værd end d/s torm. Hvem havde troet det?
-
BioPorto er indenfor 5 år mere værd end et par C20 selskaber er idag
-
Men var der nok også nogle der sagde for 5 år siden

-
du tilgiver mig hvis jeg siger at det finder jeg usandsynligt

-
så er AH ude og duplere http://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/
-
hvad er det billigste c20 målt på mcap?
-
pandora nok
-
hvad er den værd?
-
11 mia
-
Salg af 125 mio. tests = omsætning ca. 3 mia. DKK med DG 80-90%. Træk så lidt faste omkostninger og noget skat og giv den en P/E - så er muligheden der

-
Margin 80-90 never
-
max max 25
-
Gross margin

-
måske 35%
-
Heller ikke gross, hvis de kan nå over 60 er det flot
-
hvad snakker du om AKA. BioPorto har nævnt det koster 2-3 kr. pr. test at producere og forventer at sælge til distributørerne til 25-30 - regn lige margin af det. distributørerne sælger så får 50-100 kr. pr. test
-
der kommer rigtigt mange udgifter til validering, markedsføring. Når du først skal skalere sådan en produktion så får du alverdens problemer
-
du skal regne med at distributørene marker mindst 2,5 gang op
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind