Aktiesnakken — August 2012
-
1,3 mia mcap er måske også lidt rigeligt
-
@Aka: Er vist i samme båd som dig mht et forsøg på at blive mindre risikolysten... Og, ja, det er svært ikke at blive fristet af en spændende upside i en aktie trods risiko. Men kan tydeligt se på min PF, hvad der har fungeret... Kedelige solide aktier.
-
Det er specielt der hvor der er dårlig eller ingen gennemsigtighed at investeringerne bliver meget risikable. Og så skal man spørge sig selv hvor stor upside skal jeg egentligt have for at risikere 20% af investeringen, eller måske den hele?
-
Præcis Prenzlauer. Det er også min erfaring. Det er det kedelige der virker. Det er dem uden risiko der giver mest reward over årene.
-
Værdierne i Genmab vil også først være der når synligheden tiltager og jeg mener dette er Jan og Davids egentlige succes. Jeg kan forstå sidste regnskab.
-
Jeg ved ikke, om det egentligt kan hænge sammen med et iværksættergen, hvor det er en væsentlig forudsætning at turde tage risici. Jeg er af profil rimelig lig dig: Statskundskaber, der driver et IT-firma

-
Vildt. Der findes ikke to som os! Er den eneste på min årgang der er iværksætter.
-
Iværksættergen og statskundskab er uforenelige

-
hehe, jeg er uden tvivl også en aparte én af slagsen
-
rent faktisk var der også en på årgangen efter mig, som blev IT-iværksætter
. Han driver dette: http://www.23video.com/ -
Når statskundskabere begynder at lave virksomheder, så ved vi Danmark er på ret vej

-
De der IAT (international algorithm trading) er satme ikke dumme. De ligger og tjener 0,5-1,5% på alle deres Genmab handler

-
hehe
-
Vi tales ved senere. Må i møde
-
VWS volume 0ver 1 mill på en time
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind