Aktiesnakken — August 2012
-
Og det ersvært at forstå
-
kan godt være der er betydelige værdier i torm . men i så fald napper bankerne samtlige af disse. at være aktionær i torm er ihvertfald hovedløst
-
Og udover et rædselsfuldt resultat,er udsigten til fremtiden mørk,ja nærmere kulsort ! Ingen indtjeningsmuligheder i nærmeste fremtid,hvorfor det også bliver svært at gennemføre en rekonstruktion, da de alligevel ikke tjener penge ?
-
Ja deresgæld stiger endda i dette kvartal. Markedet er dårligt. No hope
-
I89 ,betydelige værdier ? Skibene dækker kun ca 75 % af gælden ,så hvor er værdierne ?
-
De har 17 musd i kassen and thats it
-
det var ligepræcis min pointe fiskemand.
-
at når alt realiseres kan gælden ikke engang dækkes ind
-
Der var da lige en der fik dumpet genmabaktier i åbningen

-
Ja,hvad kan redde det,med så kraftigt underskud hvert kvartal ?Jeg holder helt med om at værdien i aktien er ubefindtlig !
-
Men de kan nok ikke engang klare næste kvartal?
-
Vestas i gyngen igen. Skræmmende volatil
-
Med tanke på risk/reward forstår jeg ikke prissætningen på Torm ?? Jeg skulle aldrig våge risikoen ,ved at eje den i nuværende leje !
-
Og genmab ender i plus. Alt er som det plejer
-
Enig fiske. Det giver ingen mening
-
Og VWS i minus ganske som i går
-
Når kassen er tom og der ikke er nogen uudnyttede kreditfaciliteter ,er der jo kun en mulighed for Torm = kk ,ingen vil vel give dem yderligere kapital til afbrændning ?
-
genmab allerede på vej i daily high nu med 65,4 i udbud
-
Måske brandet I dont know. Men umiddelbart vil det blot handler for bankerne om at få kradset så meget af gælden hjem. De kan vel ikke sidde med torm i op til 3 år før driften går implus
-
Cut your losses.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind