Aktiesnakken — August 2012
-
de satte den jo ned med over 100 mio. $ sidste år

-
enig solsen. Det handler ikke så meget om pengene mere. Det handler om at den 1) giver løbende cash underskud samt 2) er en skamplet for det nye genmab hvor alt andet for tiden er positivt
-
Det ligger fast at hvis ikke fabrikken bliver solgt i år så lukker de den stort set ned så de spare næste alle 40 mio i drift fudg i 2013. Men det vil så også betyde endnu en stor afskrivning som rent teknisk kan koste på resultatet
-
mht R&D aftalerne så er det cost + aftaler på almindelige vilkår. Det var derfor jeg spurgte på Q&A hvor mange FTEér der går på disse aftaler.
-
Godt troldmand

-
Hvornår kommer Sydbank med halvårs? Tid?
-
Er det udskudt til onsdag?
-
Jep
-
Det kommer. Bare rolig
mine CFD'er og aktier er totalt lysegrønne for tiden 
-
altså i genmab
-
Så skal jeg nok lade være at fortælle om mit SPPI GAK

' -
men kan da sige så meget at det kun er på 1 cifre

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind