Aktiesnakken — August 2012
-
men skal lige haves med at det er ud af 6,1 mio. aktier
-
det kan jeg ikke lide
-
i don't like it
-
jeg har skrevet en del om det på EI. 1) han har en stor skattegæld for 2011. 2) han skal bruge 20 mio. $ for at udnytte alle sine warrants mv.
-
men nej ngen kan lide insidersalg
-
ingen*
-
- han meddelte dette salg 18/7 og aktierne blev solgt 16/8 17/8 og 18/8
så nok derfor han var sur på CC 8/8 over at aktiekursen faldte så meget 
- han meddelte dette salg 18/7 og aktierne blev solgt 16/8 17/8 og 18/8
-
der er jo også dårlig corp gov at igangsætte aktieopkøb i det øjeblik han skal sælge.
-
aktionærerne betaler jo for meget for de aktier
-
insidersalg lugter altid. Men i dette tilfølde er det for en mand der har købt over 1 mio. i markedet igennem tiden !
-
og udnyttet optioner for 1,6 udover. at han nu sælger 280.000 herregud
-
genmab på vej op!
-
endnu en dag hvor VWS er flyvende..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind