Aktiesnakken — August 2012
-
Har du ret i Doji... Det var ihvertfald også der de begyndte at skrive lidt om den på AI. Mener også først det var lige efter topoaftalen i starten af 2010 jeg købte mine første SPPI aktier. Havde kendt lidt til den siden midten af 2009 så passede ret godt
-
og SPPI lukker i daily high
-
Ejerlederne giver den ansatte direktør skylden for konkursen??http://borsen.dk/nyheder/karriere/artikel/1/238643/ejerlederne_erklaeres_konkurs.html
-
Godmorgen
-
Utroligt morsomt med ejerlederne og direktøren, jeg forstod det ikke før jeg læste linket
-
Idag får vi lidt mere smæk forskillingen regnskabsmæssigt. APM f.eks
-
-
apmøller
-
overskud falder 32%
-
A. P. Møller - Mærsk Gruppen opjusterer sin forventning til resultatet for 2012 fra lidt lavere til lidt over resultatet for 2011 (USD 3,4 mia.). Pengestrøm vedrørende anlægs- investeringer forventes at være lavere end 2011 (USD 9,8 mia.), mens pengestrømme fra driftsaktiviteter stadig for- ventes at blive på samme niveau som 2011 (USD 7,3 mia.).
-
det ligner noget forward P/e på 10-12
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind