Aktiesnakken — August 2012
-
Efter jeg har siddet lidt og kigget på Brøndby-aktiens udvikling samt holdets resultater på banen, synes jeg det er lidt underligt, at man siger, at kursen på aktien afhænger af resultaterne på banen. Det hænger langt fra fuldt ud sammen. Nogen der ved, hvad der mere er afgørende for en fodboldakties udvikling? Har aldrig rigtigt beskæftiget mig med fodboldaktier, men jeg er da stor fodboldfan. Dette er nødvendigvis ikke fordi, at jeg tænker på at købe aktier i Brøndby.
-
Men hvis holdet engang skulle vende tilbage som tophold, er der jo store muligheder for god indtjening, bl.a. i Europa tuneringerne.
-
Det er næsten aldrig resultaterne på banen der har betydning. Fodbold er notorisk dårlige forretninge. Champions league deltagelsemkan rykke noget økonomisk, men de ender bare med at bruge pengene alligevel. Jeg kender ikke til en fodboldklub i verden der har returneret noget til aktionærerne
-
Så hellere bruge pengene på nogen med format. F.eks. Man U http://www.youtube.com/watch?v=MaxBv1kAeqo&feature=related
-
Mornings
-
godmorgen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind