Aktiesnakken — August 2012
-
hmm.. med Raj der ejer 11%, 20 % til institutioner, og 45% aktier shortet, -og så starte et tilbagekøb på 14% af aktierne, -
-
tror det er vejr til speedo´s, -kan vi få en frisk vejrudsigt? har vi en reporter i huset?
-
yep
-
men hvad er årsagen til at Raj ikke bare meldte ud i regnskabet for 2 dage siden at de ville starte aktietilbagekøb?
-
ville han lige ha shorterne på banen først? -isåfald er han sgu en dygtig strateg
-
fill du er jo sådan en fræk amerikansk trader dreng. Sender saxo ordrene ind i premarket?
-
har de tilbagekøbt de første 25
-
nej jeg tror bare det er tilladelsen der er ændret
-
nej doji. Jeg skal lige med inden vi squeezer
-
sPPI
-
love it love it love it
-
Jeg er ikke klar over med Saxo, men kunne jeg godt forestille mig de gjorde, -ved at nordnet indimellem handler pre og after, men tror kun der er på bugundy, altså nn imellem
-
nogen der har tænkt over hvorfor Raj ikke meldte det ud i regnskabet?
-
grunden til at han ikke meldte det ud tror jeg er at han er blevet så frusteret over at den faldte 15 % på et mega godt regnskab
-
stop the pub thing and start the trading thing
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind