Aktiesnakken — August 2012
-
wouv
-
HAHA - så kan de forpulede manipulatorer lære det. Prøv at læs hvad han skriver. De vil start today ! vi mener der er alt for stor discount
-
Nu vil jeg godt anbefale denne aktie på det varmeste !
-
den stiger 3% i premarket pt. Men som jeg skriver hver dag. man skal ikke købe SPPI for at tjene 3% eller 5% eller 10%. Man skal købe den fordi man vil have en aktie der stiger gns.snitligt over 50% om året
-
Det vil det her buyback program klart hjælpe med. De kan købe 13% af alle udestående aktier med det her program ved nuværende kurs !
-
ja hvis man er dygtig daytrader.
-
men så skal mann ikke tude når aktien bliver manipuleret ned med 15% på en dag på et godt regnska
-
jaja
mine aktier gratis. -
og dem jeg har er over 100% i gevinst pt.
-
har tjent godt over en 0,5 mio. DKK på den. Ved langsigtet investering og så lidt løbende tilpasning via swingtrading
-
jeg går med
-
lægger dem ud i limit 12,6 så må vi se om det kan give lidt
-
vrissenpind
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind