Aktiesnakken — August 2012
-
jeg tror meget på dem på den lange bane. Masser af patenter. Solid vækst. God ledelse
-
jep ligesom BioPorto. Diagnostik er noget med penge i. Fordi det imodsætning til bedre medicin sparer det offentlige for penge
-
Ikke helt det samme som bioporto

-
Exoqon har en meget omfattende patentportefølje på over 100 patenter, samt en omsætning der ligger 8-10 gange højere
-
jaja. tænkte mere på deres diagnostikafdeling
-
dont kill the messenger. make a killing

-
Hvis vi kan bevæge os over i det mere generelle felt, som i "personalized medicin" så undgå vi blokader
-
jeg troede egentlig Exiqon var i break even?
-
er de da ikke helt
-
nej det var det han havde lovet i år, men den ser svær ud nu
-
men som jeg læste Q1 var det hovedsageligt pga. et totalt skift i produktsortiment i USA som ville påvirke positivt i H2 og det har det jo allerede gjort lidt i Q2 også med højeste omsætningen ever
-
I er svære at holde af

-
ja der var nogen der blev skuffede
-
Sådan er livet. Skuffelser og overraskelser er den bedste del af aktiehandel

-
bare de sidste er flere end de første
-
ja

-
læs på MI
Det var vidst brugeren Cash -
Nordea´s eftermiddagskommentar til Novo "Vi venter, at analytikerne endnu en gang skal hæve estimaterne, hvilket er understøttende for aktiekursen.
Vi ser stadig Novo Nordisk som et topvalg på det danske marked, hvor der er mere at komme efter langsigtet. Novo Nordisk har flere interessante produkter undervejs. Her kan bl.a. nævnes den langtidsvirkende insulin Tresiba, hvor en godkendelse ventes at ske i starten af det nye år samt fase3-resultater for Vicoza til behandling mod fedme, som er
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind