Aktiesnakken — August 2012
-
Men igen. Det er ikke nuværende EPS jeg køber på men fremadrettet. Den stærke udvikling i recievables indikerer for mig stigende salgstrend ultimo kvartalet
-
ja så ryger p/e jo væsentlig lavere
-
men what is the catch
-
hvad spekulerer markedet i?
-
Leucovorin/levoleucovorin - det evige catch i den aktie

-
derfor dejligt at Zevalinsalget stiger samt at de snart får Folotyn, har møde med FDA omkring Apaziquone i Q4 og Belinostat nyt i Q4 - så en del triggere
-
Skulle ikke undre mig den stiger 2-3 % i åbningen for at slutte 4-5% nede
-
jeg sætter tralining stop på 1.000 stk. tror jeg
-
nu kan jeg godt lide folk der har WK data.
-
Det er jeg sikker på det gør. Og det er faktisk det jeg er lidt glad at salget stiger stødt 20-25% Q til Q istedet for +50% og så flad udvikling mv.
-
glæder mig dog til CC. SPPI har 190 i cash og 88
mio. $ i tilgodehavender -
nogen der ved, hvor lang tid det tager før man får sine penge, når man sælger aktier gennem banken?
-
3-5 dage
-
okay
-
derfor man skal bruge SAXO, nordnet etc. der har du dem strakts
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind