Aktiesnakken — August 2012
-
Nok også det mest fornuftige så længe der går år endnu før arzerra tager fat
-
Når genkøb i 2015+ indgår aftaler på deres produkter vil de jo i højere grad selv kunne klare en del af udvikling og dermed få langt bedre royalty
-
Spørgsmålet er bare om Genmab i fremtiden vil tage produkter frem i udviklingen som det er ske med Dara og Ofu eller om de vil satse mere på forskningssamabarder ala duobody
-
eller en blanding
-
Jeg tror at pharma drømmene døde med fabrikken
-
jeg tror det bliver mere og mere early stage
-
man skal kunne rejse rigtigt meget kapital for at kunne bette på den måde med fase 3 forsøg i kræft
-
det er ikke for de kapitalsvage
-
mener nu ikke selv de skal køre phase III
-
det er ikke der styrkerne er. Mener bare at de jo stærkere de bliver kan satse mere og mere på royalty (fremtidig indtjening) og slække mere på early indtægt, upfront mv.
-
spørgsmålet er om du kan få meget mere end 20%-25% uden selv at komme med mange ressourcer. Jeg ved ikke om dara bliver templaten på det de kommer til at lave i fremtiden
-
men jeg tror jan vil have sorte tal på bundlinien indenfor 2-3 år
-
Hvis han kan det, så får han et meget meget stærkt valueprop overfor investorer
-
Hetl sikkert. Muligheden er der i 2014 efter min mening. Reelt kan det jo komme i år hvis upfront på dara er stor nok.
-
ja men så skal vi op imod de 100 MUSD..
-
tjah. i Q1 havde de et underskud på 50 mio.
-
kr.
-
de har guidet minus 400-450 ikke?
-
jo mener jeg (ved årsregnskabet) - men det var før milestones. Så nu har de allerede fået 5,5 mio. € og 1 mio. EUR i milstones i 2012
-
og så vidt jeg ved har de guidet med 100 mio. i Arzerra royalty, den er de altså også tæt på at slå.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind