Aktiesnakken — August 2012
-
skudt ned af min egen metafor -
SPPI er ikke biotek - det er medicinal
-

-
Vi har jo WK data for deres klart største produkt. Og WK data har aldrig afviget mere end 10-20% fra det endelige resultat.
-
Raj har sagt er højere end 85% på Fusilev. og det er efter rabatter
-
margin højere end 85%
-
Det der kan været "problemet" er at WK data kan være "foran virkeligheden" fordi der går tid fra en recept gives til at spectrum faktisk sælger stoffet til community settings. Der er en mindre tidsforskydelse der. Normalt siger man at WK kun dækker omkring 75% af markedet, men at rabatter mv. trækker den anden vej mv. således at WK uden tidsforskydelser burde passe tæt på 100%
-
Ja det er spændende om du kan kalde den på baggrund af WK. Jeg ville kunne det i Genmab

-
du må lige oformulere dig AKA, det forstod jeg ikke

-
Det er svært at bruge WK data for Arzerra fordi 1) omkring halvdelen af salget ikke er i US og WK dækker kun US. 2) en stor del af salget er til andre virksomheder til forskningsbrug mv. Fusilevsalget er udelukkende i USA og 80% direkte til community settings, derfor er det nemt at estimere
-
de Arzerra WK tal jeg har set har svinget en del iforhold til det faktiske US salg af Arzerra i kvartalerne
-
jeg vil give alt for at se WK data næste gang for Arzerra. ALT

-
Nej Ikke dem, og heller ikke PI, faktisk vil jeg nok kun give en flaske vin
-
nå hvad tænker I om North Media
-
jeg har ret stor fidus til dem
-
men ved ikke om man skal bette på det op til regnskab
-
de kommer i morgen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind