Aktiesnakken — August 2012
-
jeg ville dog passe på med at lave handler med det formål at se hvad deres computere gør - dit forsøg tror jeg er harmløst, men var der ik en dom i norge hvor nogle handlede ud fra hvad computerne gjorde?
-
man må da godt handle mod computere? de er selv pisse upålidelige

-
er det ikke ligesom om at dbl skal have lidt flere genmab her op mod luk
-
Jeg ville nu alligevel supplere i aktien, da jeg har solgt en del længere oppe. Så hævede blot fra 7.000 til 8.000 stk. når jeg alligevel ville supplere kunne jeg ligeså godt prøve at teste computerne
-
DBL skal bare købe og købe og købe for på mandag kommer carnegies trader hjem fra ferie
-
de har nok 2 uger -
det kommer jo an på så meget, men jeg ville vente på dara aftalen
-
i 19 ligger den 2630
-
hvis de bliver godkendt i de andre indikationer vil jeg godt bette på 1000 i 2016
-
vi ses på noma
-
så kan vestas folket gå i tivoli

-
genmab mcap 44 mia kræver nok royalty 4 mia. og lad os så regne med 25% så det kræver en omsætning på 2,5 mia dollars
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind