Aktiesnakken — Juli 2012
-
Der er som sædvanligt Q&A hos Proinvestor efter regnskabet
-
jeg tror det kan gå hen og blive rigtigt spændende. Især en masse uddybende spørgsmål vedrørende daratumumab og især duobody ville være fedt
-
Arzerrasalget vil han som sædvanlig sige at det står GSK for etc. etc. og fabrikken vil han ikke udtale sig om fordi de er igang i en salgsproces etc. etc. så det er nok mest dara og duobody jeg håber vi kan komme en masse ind på der
-
Ja man kender ret hurtigt svaret på en del af spørgsmålet - indimellem håber man jo alligevel, at han lige vil nævne lidt mere end godt er - det har Jan jo været lidt garant for før i tiden. Sådan at tale lidt over sig, når begejstringen tog overhånd
-
eksempel?
-
Men generelt er det jo også Dara og Duo der er det mest spændende, fordi det er jo her Genmab selv kan gøre en indsats. Selvom Arzerra er det vigtigste er det jo "out of their hands" så reelt kan genmab jo bare lukke øjnene og håbe på det bedste hvad angår arzerra. Tror du egentlig vi vil høre mere om den nye IND kandinat i Q2 regnskabet?
-
Vil i hvert fald spørge til det på Q&A, hvis ikke vi har hørt noget. Ja du har i princippet ret, men kursen vil jo bliver præget meget af Arzerra i Q1 2013 - både mulig godkendelse i Japan og fase III data, så selv om de hverken kan gøre fra eller til, så får det enorm betydning.
-
Ja det er vi helt enige, mener bare det måske ikke nytter at bruge så meget tid på det til Q&A fordi det hele er på GSK hænder og Jan ikke kan fortælle det store
-
Jeg syntes faktisk altid det mest spændende ved sådan nogle arrangementer (herunder PI seminarer mv.) er at høre nærmere om hvad der rør sig i klinikken, prækliniske produkter mv. De andre ting kan man ofte selv finde en masse på
-
Man kan også sige, at for de andre biotekselskaber der ikke selv har nogle muskler til at markedsføre produkter mv. selv - så er det jo netop i deres klinik at værdierne skabes.
-
Nok også derfor jeg finder genmab og zealand som de klart mest attraktive DK bioteks. fordi de netop har en succesfuld klinik. Alle de øvrige har jo nærmest lukket klinikken og blevet desperate one trick ponys
-
hvad sker der for alle de "mikrohandler" i genmab idag. 2 stk. 7 stk. 12 stk. etc
-
@BOB, God ordre tilfls..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind