Aktiesnakken — Juli 2012
-
nej det gør der ikke
-
vi ved endnu ikke hvornår det kommer. mit gæt er 9/8
-
eller hvis vi er heldige 2/8. men vi får det nok snart at vide da de plejer at melde det ud 4-5 dage før
-
Det gør det hver gang for mig vedkommende, om det så er skidt eller godt
men er kun blevet skuffet en gang de sidste 8 kvartalsregnskaber, og det tvivler jeg på at jeg ikke gør denne gang. -
se iøvrigt denne optakt jeg har lavet hvis du ikke allerede har set den
-
-
Nogen der har nogle forventninger til daraftale? gætter de fleste på Q3 eller hvad?
-
og er der overhovedet nogle der har gjort tanken at de ikke kan finde en i 2012?
-
Det må og skal det gøre.. Daratumumab må og skal ikke ende som et LCP-tacro, Huntexil, Prostvac mv.
-
Men når man lytter til Jan er man ikke i tvivl omkring at interessen er enorm og at det reelt bare gælder om at vælge den partner der er bedst. Men jo længere tid der går, jo mere skeptisk bliver man jo. Især fordi de kan virke som om man vil vente med at starte kombinationsstudierne før aftalen er på plads? virker ihvertfald underligt at de studier ikke er begyndt at indrulle patienter endnu når nu protokollerne har været på plads så længe
-
Altid godt at du ikke er pessimistisk
Jeg har nu også stadig et godt bet på daradealen kommer. Udover alle de lange aktier har jeg nogle gode CFD'erne åbne i ren spek. på daraaftalen -
Angående protokollerne, så går der stadig en del tid fra de er godkendte til første patient er indrullet - her kan der også sagtens gå måneder. Desuden er jeg ikke sikker på vi hører mere - jan sagde, at de nok bare ville informere via kvartalsregnskab, når det var endeligt igang - så måske det kommer i forbindelse med Q2 den 15. august
-
Der er som sædvanligt Q&A hos Proinvestor efter regnskabet
-
jeg tror det kan gå hen og blive rigtigt spændende. Især en masse uddybende spørgsmål vedrørende daratumumab og især duobody ville være fedt
-
Arzerrasalget vil han som sædvanlig sige at det står GSK for etc. etc. og fabrikken vil han ikke udtale sig om fordi de er igang i en salgsproces etc. etc. så det er nok mest dara og duobody jeg håber vi kan komme en masse ind på der
-
Ja man kender ret hurtigt svaret på en del af spørgsmålet - indimellem håber man jo alligevel, at han lige vil nævne lidt mere end godt er - det har Jan jo været lidt garant for før i tiden. Sådan at tale lidt over sig, når begejstringen tog overhånd
-
eksempel?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind