Aktiesnakken — Juli 2012
-
både privat og et selskab
-
det er jo både og. Investering i et selskab skal være rigtig rigtig langsigtet investering. Grunden til at jeg har nogle i et firma er fordi jeg har nogle i et holdingselskab fra et virksomhedssalg for et par år siden.
-
Men vil mene vi snakker +1 mio. i investeret midler før det kan betale sig. Det du skal gøre så er at låne pengene til dit selskab fra dig selv af og så udbetale eksempelvis 7% i rente dvs. 70.000 om året i renteindtægter til dig selv = beskatning som kapitalindkomst.
-
men det er også kun når du er over de 27% beskatning det kan betale sig
-
og hvis du er gift er det jo indtægter over 96.600 om året
-
hvis du taber på dem er det rigtig dumt at have dem i et selskab medmindre du har andre virksomhed som selskabet er sambeskattet med

-
jep helt enig
men skat skal jo betales ligegyldig hvad
men som sagt mener også det er bedst hvis man har penge i et selskab, eksempelvis fra en virksomhed som man kan investere -
men vil nok sige at for 99 ud af 100 er det bedste at investere personligt
-
jeanette ottesen i finalen på 3. bedste tid. Er ok tilfreds med min odds 34 for hun skal få en medalje...... go jeanette GO
-
nemlig. Så står verden da fuldstændig af

-
skal carlsberg shortes/bear i morgen ? http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1799046.ece
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind