Aktiesnakken — Juli 2012
-
jeg lod mig lokke Conner
selvom jeg tror det er en midlertidig vending, kan det sagtens løfte markedet en uges tid+ tænker jeg -
hoppede ind i fls i 349, lidt sent men det går nok
-
kommer lidt an på om de kan få den spanske rente et godt stykke under 7%, men på et tidspunkt går det op for markedet at SMP kun er et redskab til at købe tid, og ikke en løsning
-
en joker kunne dog være endnu en runde LTRO fra ecb, og det der får mig til at tænke i den retning er Draghi's udt. i dag: "Draghi also said “within our mandate, the ECB is ready to do whatever it takes to preserve the euro. And believe me, it will be enough.”"
-
jeg tror alene spekulation om LTRO vil løfte markedet meget mere end SMP programmet, og hvis der kommer en ny pakke, så ser jeg en noget længere grøn periode
-
Og lige nøjagtig det, var det jeg fik kvalme af. Jeg opfatter det som en stor løgn, for at få markedet til at falde til ro. Jo længere tid der går, desto mere er jeg overbevist om, at der ikke er tilstrækkeligt med penge til at løse den sydeuropæiske krise.
-
hahaha ja. Det er nemlig den rigtige løsning
-
hello DojI
-
nej ikke endnu
-
har fået 2 mandage indtil videre
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind