Aktiesnakken — Juli 2012
-
jeg håber dog de falder sammen med resten af markedet så jeg kan få dem billigt senere på året

-
Germany, Netherlands, Luxembourg outlook to negative by Moody’s http://uk.reuters.com/article/2012/07/23/markets-forex-euro-idUSL2E8INI3J20120723
-
jeg kigger lidt på Monsanto Company - genmanipulerede frø - også kendt for deres Roundup
-
der er meget modstand mod genmanipulation i fødevarer, men vi bliver jo flere og flere i denne verden, så folk skal nok se igennem fingre med det
-
-
Omkring Landbrug hørte jeg en analytiker udtale at der kommer supertørke i midtvesten sådan hver 60.-80- år og nu er det tid igen. Korn, soyabønner vil stige, omvendt vil kød producenterne blive ramt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Pandora, kan ikke udregnes(mener jeg) den hopper op og ned