Aktiesnakken — Juli 2012
-
jeg tror de har det svært
-
Selvfølgelig gør de det,det er bare et spørgsmål om betalingen,men konkurs ,nej,nej... Det sker ikke ,derfor den stiger
-
jeg ville ikke være så skråsikker. De skal finde en partner.
-
Ikke vildt at den stiger,vildt at den faldt så meget
-
Og hvad skulle hindre at de finder en partner?
-
er det ikke til 2013 de regner med at have penge til...
-
men NS kan vel ikke leve af kun at få Royalties på hunxetil
-
det er under
5 måneder? -
Resultaterne peger på et nyt fase tre ,skruet sammen efter sidste resultater fra testen af dosis,og der bliver ikke nogen større problemer med 2 x 45mg
-
NS har også andet end Huntexil,der er aftaler med de fraskilte,selskaber,og der er finansieringen næsten klar det giver en andel og de kan leve på en aftale som giver grund for en mindre kapitaludvidelse, så de klarer sig frem til,royalties tikker ind
-
At den stiger er begrundet i at der er mere tillid,til nye ledelsens retning ,end Patrik Dahlens.
-
det samme kunne måske ske i VWS hvis man fik DE ud.
-
Jeg synes det er spekulativt. Jeg ville gerne have noget mere solidt at forholde mig til
-
tja nu steg GEN jo også godt, før vi fik info omkring hvad der skete
-
Men i genmab er det også spekulativt,der købes op af visse investorer som entenmved eller tror sig vide noget og det er nok,det vi også,ser her ?
-
vi havde faktisk fået en del news og deals på Genmab inden. Der skete bare ikke noget
-
Neurosearch kører i nødsporet og det er ikke rigtigt lagt skinner derude
-
Neurosearch kører ikke i nødsporet,men den tidligere direktør levede i troen at nogen bare skulle komme ind til ham med enmstor pose penge ! Det,skete ikke og nu er det hårdt arbejde med at skrue den rigtige aftale sammen som sikrer nyt fase tre !
-
syntes nu det er vildt nok at den er steget 50% indefor den første time
-
utoligt at G4S først idag reagerer på Olympiade skandalen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind