Aktiesnakken — Juli 2012
-
men som sagt iøjeblikket er den enøjede konge (hvorfor AKA er populær)
-
jeg ved det ikke rebella. Jeg ville nok tro at GSK bare lagde pengene på bordet, men så skulle de have gjort det i kurs 30
-
nu får vi jo blod på tanden igen
-
lad os håbe det. Vi er her stadig. Og jeg har stadig for mange

-
imorgen vil vi kausere over posten i 71,6
-
jeg ved ikke engang hvilken begrundelsen for stigningen jeg synes vil være bedst
-
here we go again

-
er det ikke den som I siger er shortet to the max?
-
Ja det er jo nok drømme scenariet. Men så skal løftet alligevel være markant. Og vi taler mindst +50%
-
og nej. Jeg prøver at få alle til at skaffe mig de data og jeg vil gå rigtigt langt for at få dem, selvom jeg nok er mere forsigtig med mere tabu plays i 62+
-
men overvejelsen nu må være nok for idag. Hvis de skubbe den over 63, så bliver morgendagen lidt dyr
-
det lyder fuldstændigt usandsynligt
-
den er god nok. men pas på SPPI idag. der er gigangtisk afstand mellem bud og udbud likviditeten i aktien er helt væk her henover sommeren
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind