Aktiesnakken — Juli 2012
-
Nu er det 62,45 -63 der lidt er slaget, men hvorfor så vild på tasterne deutche?
-
Der er noget galt synes jeg.
-
Tror ikke lisa har tid

-
hvad er galt AKA?
-
Der bæiver akkumuleret for vildt synes jeg
-
Der er klart at hvis du pludselig smider 20k ind i åbning eller akkumulerer ca 340K over 60 dage, så sker der ting og sager med kursen
-
Jeg stiller følgende åbne akademiske spørgsmål: 1. Hvem køber de op for. 2. Har de set receptdata for arzerra. 3. Er de så imponeret over daratumumab? 4. Ved de noget andet?
-
41k omsat alle sammen over 60k. Det er over den gennemsnitlige omsætning dagligt i mange måneder. What is going on?
-
Ja lom. Jeg har set den side før. Desværre

-
Det er iøvrigt historisk sådan at alle takeover rygter på genmab de kommer fra london
-
Ja Lom håbet er forfængeligt også derfor skal man ikke miste det

-
Nu er der

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind