Aktiesnakken — Juli 2012
-
jeg kan så ikke finde ud af om det er betryggende eller faretrunde

-
enten er det jo fordi de ved noget og venter et crash. omvendt vil det medføre gigantiske stigninger hvis de skal cover
-
ja kan du ikke lige prøve det
-
bare spørg i banken om du må låne
-
Vil smutte for idag

-
morgen
-
der blev lige hapset af genmab

-
tror bare det var en der ville drille. budsiden er væk igen nu. Tror 60 bliver mere end almindelig svær
-
Haps haps haps

-
nu skal den bare holde en gentest så ser det rigtig rigtig godt ud
-
nej tror jeg slet ikke nu. 60 var hård at bryde. bliver den gentestet med succes kan den sagtens bruge 60 som modstand.
-
overvejer at åbne endnu end CFD med SL i 58
-
haha
jeg er slet slet ikke ekspert på TA. Men jeg har lært at vil man virkelig noget indenfor investering bliver man nødt til at kunne bruge det, eller i det mindste forstå det. -
læs 3-4 bøger om TA for dummies og så forstår man virkelig hvordan det kan bruges
Jeg kunne heller ALDRIG finde på at købe en aktie kun pga. TA
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind